Dostlarımızın iyilikleri ve sağlıkları için lütfen telefon ile nasıl tedavi edebileceğinizi veya hangi ilacı verebileceğinizi sormak için aramayınız.
Bir Veteriner Hekim tarafından muayene edilmeden internet'ten veya başka bir kaynaktan edinilen bilgiler ile yapacağınız işlemler, dostunuza yarardan çok zarar verebilir.
TEL : 0216 390 93 17
GSM : 0532 411 58 83

Herşey sevgi ile başlar

Asya Veteriner Kliniği

1995 yılından beri sizlerin ve sevgili dostlarımızın hizmetindedir.

Asya Veteriner Kliniği

Değerli dostlarınıza daha iyi bir hizmet verebilmek adına sizi de kliniğimize bekleriz. Daha kaliteli, daha özel ve daha doğru hizmet için bizi arayın.

Pet Shop Bölümü

Minik dostlarımız için petshop bölümümüzde

onların ihtiyaçları olan mama ve

çeşitli aksesuarları bulabilirsiniz.

Evcil Hayvanların Çocuklar Üzerindeki Etkileri

evcil hayvanlar ve çocuk Çocuğunuzun yoğun ısrarlarına dayanamayıp ona bir evcil hayvan aldıysanız onu sadece mutlu etmekle kalmadınız aynı zamanda duygusal gelişimi için de büyük bir adım attınız demektir. Evcil hayvanla büyüyen çocukların psikolojik olarak daha güçlü oldukları bilimsel olarak kanıtlandı.

Çocuklar için hayvan sevgisi okşamak, sarılmak ve oyun oynamak anlamına geliyor. Evcil hayvanlar, çocukları oldukları gibi kabul ettikleri için (örneğin çekingen ya da ısrarcı) aralarında farklı bir bağ oluşuyor. Continue reading

Yavru Kedinizle Veteriner Hekime İlk Ziyaret

Yavru Kedinizle Veteriner Hekime İlk Ziyaret Kedinizi aldığınız gün yada ertesi günü veteriner hekimininize götürüp genel bir kontrolden geçirmeniz onun sağlık durumu hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlayacaktır. Bilindiği gibi yavrularda bağışıklık sistemi tam olarak gelişmediğinden hastalığa yakalanma riskleri fazladır. Bu hastalıkların bazıları ölümcüldür. Zamanında yapılacak bir kontrol böyle bir hastalığa yakalanmış yavrunun yaşama şansını artıracaktır.

Veteriner hekiminiz kedinizin kulaklarını, gözlerini, burnunu, ağzını, dişlerini, derisini ve ateşini kontrol edecek ve herhangi bir sorun olup olmadığına bakacaktır. Continue reading

Yavru Kedi Bakımında Püf Noktaları

Yavru Kedi Bakımında Püf NoktalarıYavru bir kedinin annesinden ayrılma yaşı ortalama 2 aylık civarıdır. İlk aldığınızda annesinden ve kardeşlerinden ayrıldığı, yeni bir ortama geldiği için, korkmuş ve ürkmüş olabilir. Gidip herhangi bir köşeye saklanıp çıkmayabilir.

Onu oradan zorla çekiştirerek çıkarmaya çalışmayın, bu onu daha da korkutabilir. Yumuşak bir sesle nazikçe onunla konuşun. Bir oyuncak veya ip benzeri bir cisim bulun ve onun önünde hareket ettirin. Continue reading

Kedilerin Anatomisi

kedilerin anatomisiKediler çok güçlü bir anatomiye sahip, yüksek düzeyde esneme yeteneği olan bir iskelete sahiptir. Yaklaşık 230 adet kemikten oluşan iskelet bağlantılarının kendine özgü yapısı bu esnekliğe olanak tanır. Doğada da ileri derecede avlanma yeteneğine sahip bu aile, son derece atak, çevik ve hızlıdır.

Son yıllarda ailelerimizin ayrılmaz parçası olan evcil kedilerin (Felis Domesticus) yetişkin erkekleri 3.5 ile 7 kg. arasında olurken, dişi kediler 2.5 ila 4.5 kilogram arasındadır. Continue reading

Kedilerde Üreme

Kedilerde ÜremeÜreme; canlı vücudu için çok önemli bir fizyolojik olaydır ; çünkü canlılığın devamı için üreme şarttır. Üremenin olabilmesi için fizyolojik gelişimini tamamlamış erkek ve dişinin uygun şartlar altında bir araya gelmesi gerekir. Üreme fizyolojisinde dişi üzerine büyük sorumluluklar düşer. Meydana gelebilecek herhangi bir bozukluk sadece anneyi değil yavruyu da etkiler. Yavru ilk doğduğunda genital organlar gelişimini tamamlamamıştır. Erginliğe geçiş ile birlikte fizyolojik gelişim tamamlanır ve yavru oluşumu sağlanabilir. Continue reading

Yavru Köpeklerde Beslenme