Dostlarımızın iyilikleri ve sağlıkları için lütfen telefon ile nasıl tedavi edebileceğinizi veya hangi ilacı verebileceğinizi sormak için aramayınız.
Bir Veteriner Hekim tarafından muayene edilmeden internet'ten veya başka bir kaynaktan edinilen bilgiler ile yapacağınız işlemler, dostunuza yarardan çok zarar verebilir.
TEL : 0216 390 93 17
GSM : 0532 411 58 83

Herşey sevgi ile başlar

Asya Veteriner Kliniği

1995 yılından beri sizlerin ve sevgili dostlarımızın hizmetindedir.

Asya Veteriner Kliniği

Değerli dostlarınıza daha iyi bir hizmet verebilmek adına sizi de kliniğimize bekleriz. Daha kaliteli, daha özel ve daha doğru hizmet için bizi arayın.

Pet Shop Bölümü

Minik dostlarımız için petshop bölümümüzde

onların ihtiyaçları olan mama ve

çeşitli aksesuarları bulabilirsiniz.

Diş Tedavileri

Diş Hastalıkları ve Tedavileri

pet diş tedavisiPetlerimiz her aşıya geldiğinde rutin olarak ağız içi muayenesi yapılmakta ve dişlerdeki bozukluk veya tartarlar teşhis edilip sahipleri bilgilendirildikten sonra anestezi altında temizlenmektedir.

Ağız sağlığı petlerimizin sağlıklı ve uzun bir yaşam sürmeleri bakımından önemlidir.

Çürüyen, apseleşen dişler, zamanla oluşan diş taşları gibi sorunlar hayvanınızın ağız ve diş sağlığını bozacak ve mama yeme isteğinin azalmasına, ağızda kötü kokulara, iştahsızlığa ve kilo kaybına yol açacaktır. Böyle durumlarda mutlaka veteriner hekiminize danışınız.

Kedi ve köpeklerde görülen diş problemleri oldukça yaygındır. Özellikle 3 yaşından sonra kedilerde % 50 oranında köpeklerde ise %85 Oranında diş problemleri ortaya çıkar ve profesyonel tedavi gerektirir.

Tedavi Yöntemlerimiz

• Diş taşı temizliği
  • Diş çekimi
  • Ağız tümörlerinin alınması